O nas

Przedszkole Akademia Małych Artystów to kameralna, bezpieczna, przyjazna dzieciom i rodzicom placówka. W ramach działalności pomagamy naszym wychowankom rozwijać umiejętności, zdolności, zaspokajać naturalne potrzeby ruchowe, a także kształtować u nich podstawy prozdrowotne i proekologiczne.

Przedszkole Akademia Małych Artystów to kameralna, bezpieczna, przyjazna dzieciom i rodzicom placówka. W ramach działalności pomagamy naszym wychowankom rozwijać umiejętności, zdolności, zaspokajać naturalne potrzeby ruchowe, a także kształtować u nich podstawy prozdrowotne i proekologiczne.

Kadra

Mariusz Najdyhor

Dyrektor

Z wykształcenia jestem ekonomistą, ukończyłem studia magisterskie na kierunku Ekonomia, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II w Lublinie. Dyrektor Niepublicznego Przedszkola Akademia Małych Artystów w Lublinie, a także wicedyrektor Niepublicznego Przedszkola Akademia Malucha w Białej Podlaskiej, pełnomocnik ds. projektów europejskich Fundacji Akademia Umiejętności oraz Fundacji Teresianum. Koordynator i twórca wielu projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego min. „Akademia Malucha” Utworzenie dwóch żłobków w Białej Podlaskiej i utworzenie żłobka w Parczewie, ,, Akademia Maluchów” utworzenie żłobka w Radawczyku Drugim. Ponadto w ramach swojej kariery zawodowej pełniłem funkcję, koordynatora projektów dotyczących kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych, min. w ramach projektu ,,Szkoła na Medal”.

Priorytetem w mojej pracy zawodowej jest dążenie do zapewnienia wysokich warunków opiekuńczych i edukacyjnych. Dzięki doświadczeniu wynikającemu z pełnienia obowiązków zawodowych począwszy od żłobka, przedszkola, po szkołę podstawową staram się ciągle rozwijać i ulepszać ofertę prowadzonych placówek.

20190921_144355 (1)

Małgorzata Klocek

nauczyciel

Nazywam się Małgorzata Klocek. Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie na kierunku pedagogika ogólna, jak również studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej. Dodatkowo posiadam tytuł licencjacki z pedagogiki pracy socjalnej uzyskany w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie. Jestem również certyfikowanym opiekunem osób starszych i zależnych. Jestem osobą empatyczną, komunikatywną otwartą na specyficzne potrzeby dzieci. Praca z nimi daje mi spełnienie, ogromną radość i satysfakcję.

Monika Krzyżak

nauczyciel

Nazywam się Monika Krzyżak. Jestem absolwentką studiów licencjackich Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna ze specjalnością: edukacja alternatywna. Aktualnie kształcę się na drugim stopniu studiów pedagogicznych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam poprzez odbycie praktyk zawodowych w przedszkolach oraz szkołach podstawowych, a także pracując jako opiekunka dla dzieci.

Szymon Chołomiej

rytmika

Jestem absolwentem Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Chełmie. Student kierunku Jazz i muzyka estradowa UMCS i Muzykologii KUL. Laureat wielu konkursów muzycznych.

Klaudia Haponiuk

psycholog

Jestem Psychologiem (numer dyplomu 111785) i Trenerem I stopnia warsztatu umiejętności psychospołecznych rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (numer rekomendacji I 440). Jako psycholog współpracuję z kilkoma żłobkami i przedszkolami na terenie województwa lubelskiego a także pracuję w obszarze edukacyjno- pomocowym z grupami osób dorosłych, które chcą się rozwijać w zakresie kompetencji psychospołecznych oraz z klientami indywidualnymi. Jestem też nauczycielem akademickim, specjalizuje się głównie w przedmiotach : Pomoc Psychologiczna, Psychologia rozwoju i całościowych zaburzeń rozwojowych, Psychologia Kliniczna. Wspieram w rozwoju dzieci oraz ich rodziców. Od kilku lat prowadzę warsztaty profilaktyczne oraz psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży. Obroniłam też pracę magisterską na temat Phubbingu i uzależnień technologicznych oraz ich wpływu na dobrostan psychiczny dzieci i młodzieży.

Martyna Jakubiszak

pomoc nauczyciela/obsługa

Jestem studentką Psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II w Lublinie. Studia realizuję w module edukacja i komunikacja przygotowującym mnie do pracy z dziećmi. Prowadzę warsztaty psychologiczne wspierające emocjonalny i społeczny rozwój dziecka. Staram się nieustannie poszerzać swoją wiedzę i kompetencje zarówno z zakresu psychologii jak i pedagogiki dla jak najlepszej efektywności mojej pracy.

Agnieszka Młodzikowska – Wołosz

logopeda

Jestem logopedą oraz nauczycielem wychowania przedszkolnego, absolwentką UMCS na wydziale Humanistycznym oraz Pedagogiki i Psychologii. Obecnie poszerzam swoje kwalifikacje na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu aby w przyszłości móc wspierać rozwój dzieci z ASD. W mojej pracy logopedycznej staram się podążać za moimi pacjentami i ich potrzebami. Każde dziecko jest dla mnie indywidualnością i nową wyspą do odkrywania. Prywatnie jestem mamą dziesięcioletniego Mikołaja.

Anna Klimas

nauczyciel j. angielskiego

Dlaczego my?

Warunki lokalowe

OBIEKT

Nasz lokal został na zaprojektowany i zaadoptowany z myślą o profesjonalnym przedszkolu. Spełnia wszystkie wymagania prawa budowlanego, wymagania przeciwpożarowe oraz sanitarno-higieniczne. Budynek jest jednopoziomowy, z ograniczeniem dostępu osób trzecich w ciągu dnia – wejście zamykane zabezpieczone dzwonkiem.

W strefie wejścia znajduje się szatnia. Każde dziecko ma swój wieszaczek oraz półkę na dodatkowe przebranie oraz inne niezbędne artykuły.

OBIEKT

Nasz lokal został na zaprojektowany i zaadoptowany z myślą o profesjonalnym przedszkolu. Spełnia wszystkie wymagania prawa budowlanego, wymagania przeciwpożarowe oraz sanitarno-higieniczne. Budynek jest jednopoziomowy, z ograniczeniem dostępu osób trzecich w ciągu dnia – wejście zamykane zabezpieczone dzwonkiem.

W strefie wejścia znajduje się szatnia. Każde dziecko ma swój wieszaczek oraz półkę na dodatkowe przebranie oraz inne niezbędne artykuły.

SALE

Posiadamy dwie sale zabaw, dla dwóch grup dzieci 3-4 latków oraz 5-6 latków. Sale są bardzo dobrze naświetlone światłem dziennym.

Sale codziennie są regularnie sprzątane oraz dezynfekowane przy użyciu parownicy, co spełnia wszelkie wymagania sanitarne.

Grzejniki w salach są odpowiednio zabezpieczone co, co daje dzieciom wygodę zabawy oraz ogranicza możliwość wypadku, zderzenia z metalowymi elementami. Wszystkie meble, zabawki, wykładziny posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane dla tego typu obiektów.

SALE

Posiadamy dwie sale zabaw, dla dwóch grup dzieci 3-4 latków oraz 5-6 latków. Sale są bardzo dobrze naświetlone światłem dziennym.

Grzejniki w salach są odpowiednio zabezpieczone co, co daje dzieciom wygodę zabawy oraz ogranicza możliwość wypadku, zderzenia z metalowymi elementami. Wszystkie meble, zabawki, wykładziny posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane dla tego typu obiektów.

Sale codziennie są regularnie sprzątane oraz dezynfekowane przy użyciu parownicy, co spełnia wszelkie wymagania sanitarne.

W łazienkach temperatura wody jest regulowana przez termostat i nastawiona w ten sposób aby dzieci się nie oparzyły. W toaletach mamy umieszczoną półkę do rzeczy osobistych każdego z dzieci. Dzięki temu propagujemy mycie ząbków w ciągu dnia, oraz mycie rączek.

ŁAZIENKI

Posiadamy dwie oddzielne łazienki dla chłopców i dziewczynek. Jedna z toalet wyposażona jest w brodzik z natryskiem co umożliwia dzieciom i ich opiekunom podmywanie w razie potrzeby.

ŁAZIENKI

Posiadamy dwie oddzielne łazienki dla chłopców i dziewczynek. Jedna z toalet wyposażona jest w brodzik z natryskiem co umożliwia dzieciom i ich opiekunom podmywanie w razie potrzeby.

W łazienkach temperatura wody jest regulowana przez termostat i nastawiona w ten sposób aby dzieci się nie oparzyły. W toaletach mamy umieszczoną półkę do rzeczy osobistych każdego z dzieci. Dzięki temu propagujemy mycie ząbków w ciągu dnia, oraz mycie rączek.

KUCHNIA

Pomimo, iż posiłki zostają dostarczone w formie cateringu przez zewnętrzną firmę, posiadamy własne zaplecze kuchenne, z wydzielonym miejscem zwanym zmywalnią oraz rozdzielnią posiłków.

Mimo faktu, iż na miejscu nie przygotowujemy posiłków nasze zaplecze kuchenne jest zgodne z przepisami HACCP. Przestrzegamy wszelkich standardów higieny i bezpieczeństwa.

KUCHNIA

Pomimo, iż posiłki zostają dostarczone w formie cateringu przez zewnętrzną firmę, posiadamy własne zaplecze kuchenne, z wydzielonym miejscem zwanym zmywalnią oraz rozdzielnią posiłków.

Mimo faktu, iż na miejscu nie przygotowujemy posiłków nasze zaplecze kuchenne jest zgodne z przepisami HACCP. Przestrzegamy wszelkich standardów higieny i bezpieczeństwa.

W części szatni wywieszona jest tablica z ogłoszeniami dla rodziców. Na tablicy umieszczone są różnego typu informację organizacyjne począwszy od Planu dnia, wymogów sanitarnych, świąt okolicznościowych, dni wolnych od pracy, a także jadłospis na dany tydzień.

TABLICE

Ważnym elementem wnętrza sal jest miejsce przeznaczone na prezentacje prac dzieci. Wszystkie prace stworzone przez dzieci podczas zajęć, są podpisywane i wywieszane w niniejszym miejscu. Rodzice mają możliwość oglądania prac swoich dzieci.

TABLICE

Ważnym elementem wnętrza sal jest miejsce przeznaczone na prezentacje prac dzieci. Wszystkie prace stworzone przez dzieci podczas zajęć, są podpisywane i wywieszane w niniejszym miejscu. Rodzice mają możliwość oglądania prac swoich dzieci.

W części szatni wywieszona jest tablica z ogłoszeniami dla rodziców. Na tablicy umieszczone są różnego typu informację organizacyjne począwszy od Planu dnia, wymogów sanitarnych, świąt okolicznościowych, dni wolnych od pracy, a także jadłospis na dany tydzień.

Plan dnia

7:00 – 8:00

8:00 – 8:30

8:30 – 9:00

9:00 – 12:00

12:00 – 12:10

12:10 – 13:00

13:00 – 14:00

14:00 – 14:10

14:10 – 14:20

14:20 – 15:30

15:30 – 17:00

Przywitanie dzieci w Przedszkolu. Zabawy dowolne – realizacja pomysłów przedszkolaków

Przygotowanie do śniadania. Porządkowanie Sali, poranna toaleta

Śniadanie

Realizacja podstawy programowej, zabawy ruchowe, twórcze z całą grupą, zajęcia z psychologiem, logopedą, j.angielski, rytmika, tańce przedszkoliada, religia. Realizacja zajęć na świeżym powietrzu.

Toaleta przedobiedna

Obiad. Prawidłowe posługiwanie się sztućcami. Kulturalne zachowanie przy stole. Szczotkowanie zębów przez dzieci po posiłku. 

Indywidualne wspieranie uzdolnień dziecka.

Przygotowanie do podwieczorku, mycie rąk.