O nas

Przedszkole Akademia Małych Artystów to kameralna, bezpieczna, przyjazna dzieciom i rodzicom placówka. W ramach działalności pomagamy naszym wychowankom rozwijać umiejętności, zdolności, zaspokajać naturalne potrzeby ruchowe, a także kształtować u nich podstawy prozdrowotne i proekologiczne.

Przedszkole Akademia Małych Artystów to kameralna, bezpieczna, przyjazna dzieciom i rodzicom placówka. W ramach działalności pomagamy naszym wychowankom rozwijać umiejętności, zdolności, zaspokajać naturalne potrzeby ruchowe, a także kształtować u nich podstawy prozdrowotne i proekologiczne.

Kadra

Mariusz Najdyhor

Dyrektor

Z wykształcenia jestem ekonomistą, ukończyłem studia magisterskie na kierunku Ekonomia, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II w Lublinie. Dyrektor Niepublicznego Przedszkola Akademia Małych Artystów w Lublinie, a także wicedyrektor Niepublicznego Przedszkola Akademia Malucha w Białej Podlaskiej, pełnomocnik ds. projektów europejskich Fundacji Akademia Umiejętności oraz Fundacji Teresianum. Koordynator i twórca wielu projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego min. „Akademia Malucha” Utworzenie dwóch żłobków w Białej Podlaskiej i utworzenie żłobka w Parczewie, ,, Akademia Maluchów” utworzenie żłobka w Radawczyku Drugim. Ponadto w ramach swojej kariery zawodowej pełniłem funkcję, koordynatora projektów dotyczących kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych, min. w ramach projektu ,,Szkoła na Medal”.

Priorytetem w mojej pracy zawodowej jest dążenie do zapewnienia wysokich warunków opiekuńczych i edukacyjnych. Dzięki doświadczeniu wynikającemu z pełnienia obowiązków zawodowych począwszy od żłobka, przedszkola, po szkołę podstawową staram się ciągle rozwijać i ulepszać ofertę prowadzonych placówek.

20190921_144355 (1)

Małgorzata Klocek

nauczyciel

Nazywam się Małgorzata Klocek. Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie na kierunku pedagogika ogólna, jak również studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej. Dodatkowo posiadam tytuł licencjacki z pedagogiki pracy socjalnej uzyskany w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie. Jestem również certyfikowanym opiekunem osób starszych i zależnych. Jestem osobą empatyczną, komunikatywną otwartą na specyficzne potrzeby dzieci. Praca z nimi daje mi spełnienie, ogromną radość i satysfakcję.

Monika Krzyżak

nauczyciel

Nazywam się Monika Krzyżak. Jestem absolwentką studiów licencjackich Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna ze specjalnością: edukacja alternatywna. Aktualnie kształcę się na drugim stopniu studiów pedagogicznych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam poprzez odbycie praktyk zawodowych w przedszkolach oraz szkołach podstawowych, a także pracując jako opiekunka dla dzieci.

Anna Grzegorczyk

nauczyciel

Martyna Jakubiszak

psycholog

Jestem absolwentką psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. W trakcie studiów realizowałam moduł Psychologia Edukacji i Komunikacji umożliwiający mi uzyskanie zaświadczenia o przygotowaniu pedagogicznym. Aktualnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z Psychologii Klinicznej oraz w trakcie nauki w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. W przedszkolu prowadzę zajęcia psychologiczne dla dziećmi wspierające ich rozwój emocjonalno-społeczny. Staram się stale poszerzać swoją wiedzę i kompetencje dlatego uczestniczę w różnego rodzaju kursach i szkoleniach z zakresu psychologii.

Agnieszka Młodzikowska - Wołosz

logopeda

Jestem logopedą oraz nauczycielem wychowania przedszkolnego, absolwentką UMCS na wydziale Humanistycznym oraz Pedagogiki i Psychologii. Obecnie poszerzam swoje kwalifikacje na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu aby w przyszłości móc wspierać rozwój dzieci z ASD. W mojej pracy logopedycznej staram się podążać za moimi pacjentami i ich potrzebami. Każde dziecko jest dla mnie indywidualnością i nową wyspą do odkrywania. Prywatnie jestem mamą dziesięcioletniego Mikołaja.

Kamila Nieściur

pomoc nauczyciela

Vladyslava Teresh

nauczyciel języka angielskiego

Małgorzata Budzyńska

pedagog specjalny

Dlaczego my?

Warunki lokalowe

OBIEKT

Nasz lokal został na zaprojektowany i zaadoptowany z myślą o profesjonalnym przedszkolu. Spełnia wszystkie wymagania prawa budowlanego, wymagania przeciwpożarowe oraz sanitarno-higieniczne. Budynek jest jednopoziomowy, z ograniczeniem dostępu osób trzecich w ciągu dnia – wejście zamykane zabezpieczone dzwonkiem. Rodzice mają dostęp do placówki za pomocą kart dostępu umożliwiające otwarcie drzwi.

W strefie wejścia znajduje się szatnia. Każde dziecko ma swój wieszaczek oraz półkę na dodatkowe przebranie oraz inne niezbędne artykuły.

OBIEKT

Nasz lokal został na zaprojektowany i zaadoptowany z myślą o profesjonalnym przedszkolu. Spełnia wszystkie wymagania prawa budowlanego, wymagania przeciwpożarowe oraz sanitarno-higieniczne. Budynek jest jednopoziomowy, z ograniczeniem dostępu osób trzecich w ciągu dnia – wejście zamykane zabezpieczone dzwonkiem.

W strefie wejścia znajduje się szatnia. Każde dziecko ma swój wieszaczek oraz półkę na dodatkowe przebranie oraz inne niezbędne artykuły.

SALE

Posiadamy dwie sale zabaw, dla dwóch grup dzieci 3-4 latków oraz 5-6 latków. Sale są bardzo dobrze naświetlone światłem dziennym.

Sale codziennie są regularnie sprzątane oraz dezynfekowane przy użyciu parownicy, co spełnia wszelkie wymagania sanitarne.

Grzejniki w salach są odpowiednio zabezpieczone co, co daje dzieciom wygodę zabawy oraz ogranicza możliwość wypadku, zderzenia z metalowymi elementami. Wszystkie meble, zabawki, wykładziny posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane dla tego typu obiektów.

SALE

Posiadamy dwie sale zabaw, dla dwóch grup dzieci 3-4 latków oraz 5-6 latków. Sale są bardzo dobrze naświetlone światłem dziennym.

Grzejniki w salach są odpowiednio zabezpieczone co, co daje dzieciom wygodę zabawy oraz ogranicza możliwość wypadku, zderzenia z metalowymi elementami. Wszystkie meble, zabawki, wykładziny posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane dla tego typu obiektów.

Sale codziennie są regularnie sprzątane oraz dezynfekowane przy użyciu parownicy, co spełnia wszelkie wymagania sanitarne.

W łazienkach temperatura wody jest regulowana przez termostat i nastawiona w ten sposób aby dzieci się nie oparzyły. W toaletach mamy umieszczoną półkę do rzeczy osobistych każdego z dzieci. Dzięki temu propagujemy mycie ząbków w ciągu dnia, oraz mycie rączek.

ŁAZIENKI

Posiadamy dwie oddzielne łazienki dla chłopców i dziewczynek. Jedna z toalet wyposażona jest w brodzik z natryskiem co umożliwia dzieciom i ich opiekunom podmywanie w razie potrzeby.

ŁAZIENKI

Posiadamy dwie oddzielne łazienki dla chłopców i dziewczynek. Jedna z toalet wyposażona jest w brodzik z natryskiem co umożliwia dzieciom i ich opiekunom podmywanie w razie potrzeby.

W łazienkach temperatura wody jest regulowana przez termostat i nastawiona w ten sposób aby dzieci się nie oparzyły. W toaletach mamy umieszczoną półkę do rzeczy osobistych każdego z dzieci. Dzięki temu propagujemy mycie ząbków w ciągu dnia, oraz mycie rączek.

KUCHNIA

Pomimo, iż posiłki zostają dostarczone w formie cateringu przez zewnętrzną firmę, posiadamy własne zaplecze kuchenne, z wydzielonym miejscem zwanym zmywalnią oraz rozdzielnią posiłków.

Mimo faktu, iż na miejscu nie przygotowujemy posiłków nasze zaplecze kuchenne jest zgodne z przepisami HACCP. Przestrzegamy wszelkich standardów higieny i bezpieczeństwa.

KUCHNIA

Pomimo, iż posiłki zostają dostarczone w formie cateringu przez zewnętrzną firmę, posiadamy własne zaplecze kuchenne, z wydzielonym miejscem zwanym zmywalnią oraz rozdzielnią posiłków.

Mimo faktu, iż na miejscu nie przygotowujemy posiłków nasze zaplecze kuchenne jest zgodne z przepisami HACCP. Przestrzegamy wszelkich standardów higieny i bezpieczeństwa.

W części szatni wywieszona jest tablica z ogłoszeniami dla rodziców. Na tablicy umieszczone są różnego typu informację organizacyjne począwszy od Planu dnia, wymogów sanitarnych, świąt okolicznościowych, dni wolnych od pracy, a także jadłospis na dany tydzień.

TABLICE

Ważnym elementem wnętrza sal jest miejsce przeznaczone na prezentacje prac dzieci. Wszystkie prace stworzone przez dzieci podczas zajęć, są podpisywane i wywieszane w niniejszym miejscu. Rodzice mają możliwość oglądania prac swoich dzieci.

TABLICE

Ważnym elementem wnętrza sal jest miejsce przeznaczone na prezentacje prac dzieci. Wszystkie prace stworzone przez dzieci podczas zajęć, są podpisywane i wywieszane w niniejszym miejscu. Rodzice mają możliwość oglądania prac swoich dzieci.

W części szatni wywieszona jest tablica z ogłoszeniami dla rodziców. Na tablicy umieszczone są różnego typu informację organizacyjne począwszy od Planu dnia, wymogów sanitarnych, świąt okolicznościowych, dni wolnych od pracy, a także jadłospis na dany tydzień.

Plan dnia

7:00 – 8:00

8:00 – 8:30

8:30 – 9:00

9:00 – 12:00

12:00 – 12:10

12:10 – 13:00

13:00 – 14:00

14:00 – 14:10

14:10 – 14:20

14:20 – 15:30

15:30 – 17:00

Przywitanie dzieci w Przedszkolu. Zabawy dowolne – realizacja pomysłów przedszkolaków

Przygotowanie do śniadania. Porządkowanie Sali, poranna toaleta

Śniadanie

Realizacja podstawy programowej, zabawy ruchowe, twórcze z całą grupą, zajęcia z psychologiem, logopedą, j.angielski, rytmika, tańce przedszkoliada, religia. Realizacja zajęć na świeżym powietrzu.

Toaleta przedobiedna

Obiad. Prawidłowe posługiwanie się sztućcami. Kulturalne zachowanie przy stole. Szczotkowanie zębów przez dzieci po posiłku. 

Indywidualne wspieranie uzdolnień dziecka.

Przygotowanie do podwieczorku, mycie rąk.

Podwieczorek

Ćwiczenia indywidualne lub w małych zespołach dostosowanie do możliwości dzieci pod kierunkiem nauczyciela.

Zabawy inspirowane przez dzieci. Gry edukacyjne. Porządkowanie Sali. Pożegnanie z dziećmi.

7:00 – 8:00

Przywitanie dzieci w Przedszkolu. Zabawy dowolne – realizacja pomysłów przedszkolaków

8:00 – 8:30

Przygotowanie do śniadania. Porządkowanie Sali, poranna toaleta

8:30 – 9:00

Śniadanie

9:00 – 12:00

Realizacja podstawy programowej, zabawy ruchowe, twórcze z całą grupą, zajęcia z psychologiem, logopedą, j.angielski, rytmika, tańce przedszkoliada, religia.

12:00 – 12:10

Toaleta przedobiedna

12:10 – 13:00

Obiad. Prawidłowe posługiwanie się sztućcami. Kulturalne zachowanie przy stole.

13:00 – 14:00

Indywidualne wspieranie uzdolnień dziecka.

14:00 – 14:10

Przygotowanie do podwieczorku, mycie rąk.

14:10 – 14:20

Podwieczorek

14:20 – 15:30

Ćwiczenia indywidualne lub w małych zespołach dostosowanie do możliwości dzieci pod kierunkiem nauczyciela.

15:30 – 17:00

Zabawy inspirowane przez dzieci. Gry edukacyjne. Porządkowanie Sali. Pożegnanie z dziećmi.

Zajęcia dodatkowe

pragniemy, żeby język angielski dla naszych przedszkolaków stał się naturalną formą porozumiewania. Po przez zabawę uczymy się słówek i zwrotów z życia codziennego. Poznajemy kulturę i tradycje krajów anglojęzycznych. Przedstawiamy zabawy, które inspirują też maluchy w innych krajach. Uczymy się nowych piosenek i wyliczanek, przy których bawią się dzieci w innych kulturach. Dzięki temu pozwalamy naszym przedszkolakom od najmłodszych lat poznać nowy język! Dla dzieci to nie jest język obcy- dla nich to kolejna podróż w nowe, interesujące i ciekawe miejsca. Zajęcia te odbywają 3 razy w tygodniu.

Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego. Rozwijają również wyobraźnię dziecka, wzbogacają jego słownictwo i poprawiają wymowę. Treść piosenek poszerza jego wiedzę o świecie. Nauka tekstu to także ćwiczenie pamięci oraz praca nad utrzymywaniem koncentracji i uwagi. Zajęcia prowadzone są przy użyciu takich instrumentów jak: akordeon, keyboard, gitara, bębenki, dzwoneczki.

(grupowe/indywidualne) – zajęcia są  doskonałym uzupełnieniem programu wychowawczego i swego rodzaju atrakcją dla dzieci. Pozwalają ocenić indywidualne predyspozycje oraz cechy charakteru przedszkolaków, by na tej podstawie opracować metody postępowania z poszczególnymi dziećmi. Na zajęciach poruszane są tematyki: emocje, zachowania w grupie, nauka współpracy itp. Zajęcia te odbywają raz w tygodniu.

Musical Babies to prowadzona od 2003 roku efektywna metoda nauki języka angielskiego od 6 miesiąca życia poprzez piosenki, rymowanki, muzykę klasyczną, ruch, oraz wykorzystanie wszystkich zmysłów. Ponieważ język poznany muzycznie i „całym ciałem” jest niewymazywalny z pamięci!

Zajęcia z Zumby to dla przedszkolaków wspaniały czas relaksu, rozrywki i fitnessu. Podczas takich zajęć dzieci uczą się nie tylko tańca, ale i koordynacji, równowagi. Zumba promuje zdrowy styl życia u dzieci oraz wyrabia umiejętności: odpowiedzialność, zaufanie, oraz umiejętność ważna w życiu – pracy zespołowej.

są to zajęcia ruchowo-sportowe. Zajęcia są prowadzone przez zewnętrznego instruktora (www.przedszkoliada.pl). Na tych zajęciach dzieci mają pierwszy kontakt z wychowaniem fizycznym zarówno w ujęciu zabawy, zajęć sportowych. Zajęcia w głównej mierze oparte są o takie dyscypliny sportu jak piłka nożna, siatkówka, piłka ręczna, koszykówka. Dzięki niniejszym zajęciom dzieci mają możliwość zapoznania się z zasadami zdrowej rywalizacji, współpracy zespołowej oraz znaczenia sportu w życiu codziennym.   Zajęcia te odbywają raz w tygodniu.

grupowe/indywidualne) – grupowe zajęcia logopedyczne skierowane są do naszych wszystkich przedszkolaków. Podczas takich zabaw ćwiczą swój aparat artykulacyjny czyli język, wargi, żuchwę, podniebienie miękkie, biorą udział w zabawach dźwiękonaśladowczych, ćwiczą i doskonalą swój słuch zarówno fizyczny jak i fonematyczny, wykonują ćwiczenia oddechowe, wzbogacają swój słownik zarówno bierny jak i czynny. W przypadku dodatkowych problemów prowadzone są zajęcia dodatkowe indywidualne. Zajęcia grupowe odbywają się raz w miesiącu, zajęcia indywidualne prowadzone są dla poszczególnych osób raz w tygodniu.

na niniejsze zajęcia zapraszamy teatrzyki z widowiskami dla najmłodszych, organizujemy zajęcia z osobami z różnych ciekawych zawodów, zapraszamy muzyków, prowadzimy zajęcia ze zwierzątkami, organizujemy seanse kinowe – bajkowe, warsztaty artystyczne i wiele innych. Zajęcia odbywają się cyklicznie.

Program Klub Młodego Odkrywcy to zajęcia edukacyjne,  dla dzieci polegające na wspólnym, osobistym poznawaniu świata nauki przez doświadczanie. Dzieci mogą wspólnie eksperymentować pod okiem Opiekuna. Dzięki temu zdobywają samodzielnie wiedzę. 

Trening karate dla dzieci to przede wszystkim ćwiczenia ogólnorozwojowe, nauka etykiety, a także zabawy ruchowe. Pozwalają one dzieciom na harmonijny rozwój psychofizyczny i wspólną zabawę z rówieśnikami. To nie jest wyłącznie sztuka walki, to również poznanie kultury japońskiej poprzez wspólną zabawę.

Opinie

Imie i nazwisko
“Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego.”
Imie i nazwisko
“Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego.”
Imie i nazwisko
“Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego.”
Previous
Next