O nas

Przedszkole Akademia Małych Artystów to kameralna, bezpieczna, przyjazna dzieciom i rodzicom placówka. W ramach działalności pomagamy naszym wychowankom rozwijać umiejętności, zdolności, zaspokajać naturalne potrzeby ruchowe, a także kształtować u nich podstawy prozdrowotne i proekologiczne.

Przedszkole Akademia Małych Artystów to kameralna, bezpieczna, przyjazna dzieciom i rodzicom placówka. W ramach działalności pomagamy naszym wychowankom rozwijać umiejętności, zdolności, zaspokajać naturalne potrzeby ruchowe, a także kształtować u nich podstawy prozdrowotne i proekologiczne.

Kadra

Mariusz Najdyhor

Dyrektor

Dyrektor Niepublicznego Przedszkola „Akademia Małych Artystów” w Lublinie
Dyrektor Niepublicznego Przedszkola i Żłobka „Akademia Malucha” w Białej Podlaskiej

Z wykształcenia jestem ekonomistą z przygotowaniem pedagogicznym. Ukończyłem studia magisterskie na kierunku Ekonomia na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II w Lublinie. Od wielu lat jestem związany z edukacją i zarządzaniem placówkami oświatowymi, pełniąc funkcję dyrektora przedszkoli i żłobków.

Jako dyrektor i koordynator projektów od lat angażuję się w rozwój edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, tworząc nowoczesne i przyjazne dzieciom miejsca nauki i zabawy. Jestem autorem i realizatorem wielu projektów unijnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020, m.in.:

  • „Akademia Malucha” – utworzenie dwóch żłobków w Białej Podlaskiej oraz żłobka w Parczewie,

  • „Akademia Maluchów” – utworzenie żłobka w Radawczyku Drugim,

  • „Szkoła na Medal” oraz „Szkoła na 6!” – projekty wspierające rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych.

W swojej pracy kieruję się zasadą, że największym kapitałem każdej placówki są dzieci, ich bezpieczeństwo, rozwój i radość z odkrywania świata. Priorytetem jest dla mnie zapewnienie wysokiego poziomu opieki, edukacji i wychowania, a także ciągły rozwój oferty przedszkoli i żłobków, którymi zarządzam.

Dzięki doświadczeniu zdobytemu na różnych etapach edukacyjnych – od żłobka, przez przedszkole, po szkołę podstawową – staram się tworzyć miejsca, w których każde dziecko może rozwijać swoje talenty i czuć się ważne.

20190921_144355 (1)

Małgorzata Klocek

nauczyciel/pedagog specjalny - terapeuta SI

Nazywam się Małgorzata Klocek. Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku pedagogika ogólna, jak również studia podyplomowe zpedagogiki przedszkolnej. Dodatkowo posiadam tytuł licencjacki z pedagogiki pracy socjalnejuzyskany w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie. Jestem równieżcertyfikowanym opiekunem osób starszych i zależnych. We wrześniu 2024 uzyskałam tytułoligofrenopedagoga na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnościąintelektualną, autyzmem i zespołem Aspergera. Aktualnie poszerzam swoje wykształcenie ospecjalizację z zakresu Integracji sensorycznej i terapii ręki.Na co dzień prowadzę bardzo aktywny tryb życia treningi Brazylijskiego Ju-Jitsu przeplatamwizytami na siłowni. Dlatego też dostrzegam ogromną potrzebę szerzenia wśród dziecizamiłowania do aktywności fizycznej, która jest tak istota do prawidłowego funkcjonowaniadziecka w okresie przedszkolnym. W związku z tym po godzinach pracy jako nauczyciel-wychowawca prowadzę również zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci – Cross KidsJestem osobą empatyczną, komunikatywną otwartą na specyficzne potrzeby dzieci. Praca z nimidaje mi spełnienie, ogromną radość i satysfakcję.

Aleksandra Rejkiewicz

nauczyciel

Nazywam się Aleksandra Rejkiewicz. Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Małego Dziecka, które ukończyłam na Lubelskiej Akademii WSEI oraz studiów licencjackich na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna na UMCS w Lublinie. Do zawodu szkoliłam się również na kursie ,,Szkoła dla rodziców i wychowawców-Jak uczyć i wychowywać z miłością”. W swojej pracy staram się do każdego dziecka podchodzić indywidualnie, zwracając
uwagę na jego na umiejętności, wrażliwość oraz zainteresowania. Uważam, że podstawą pracy z dziećmi jest wyrozumiałość i zabawa, dlatego dbam, aby na co dzień było dużo radości i wzajemnej akceptacji. Prywatnie interesuje się muzyka, tańcem oraz sportem.

Vladyslava Teresh​

nauczyciel języka angielskiego

Nazywam się Vladyslava Teresh. Jestem absolwentką Lingwistyki Stosowanej na uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Mam ukończoną specjalność translatoryczną i nauczycielską. Pracuję w zawodzie nauczyciela języka angielskiego 4 rok. Jestem dumna, że pomagam dzieciom w ich przygodzie z nauką języka obcego. Jestem przekonana, że ”Practice makes perfect”.

Agnieszka Młodzikowska - Wołosz

logopeda

Jestem logopedą oraz nauczycielem wychowania przedszkolnego, absolwentką UMCS na wydziale Humanistycznym oraz Pedagogiki i Psychologii. Obecnie poszerzam swoje kwalifikacje na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu aby w przyszłości móc wspierać rozwój dzieci z ASD. W mojej pracy logopedycznej staram się podążać za moimi pacjentami i ich potrzebami. Każde dziecko jest dla mnie indywidualnością i nową wyspą do odkrywania. Prywatnie jestem mamą dziesięcioletniego Mikołaja.

Małgorzata Budzyńska

Pedagog specjalny, certyfikowany terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych

Jestem pedagogiem, certyfikowanym terapeutą ręki oraz trenerem umiejętności społecznych (TUS). Na co dzień wspieram dzieci w rozwijaniu ich potencjału, doskonaleniu sprawności manualnych, umiejętności społecznych oraz w budowaniu pewności siebie.

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe z zakresu Rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. Posiadam również certyfikaty ukończenia specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii ręki oraz Treningu Umiejętności Społecznych. Obecnie kontynuuję naukę jako studentka Psychologii, stale poszerzając swoją wiedzę i umiejętności poprzez udział w szkoleniach i konferencjach branżowych.

Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku i z różnorodnymi potrzebami rozwojowymi. W pracy kieruję się indywidualnym podejściem do każdego dziecka, dostosowując metody i tempo terapii do jego możliwości, zainteresowań i aktualnych potrzeb.

Moje zajęcia oparte są na zabawie, która stanowi naturalny sposób uczenia się i rozwoju dziecka. Stawiam na przyjazną atmosferę, aktywne uczestnictwo oraz współpracę z rodzicami, by zapewnić dziecku kompleksowe wsparcie terapeutyczne.

Specjalizuję się w pracy z dziećmi, które:

  • mają trudności z motoryką małą (np. pisaniem, rysowaniem, zapinaniem guzików),

  • zmagają się z problemami koordynacji wzrokowo-ruchowej,

  • wykazują opóźnienia w rozwoju grafomotorycznym,

  • potrzebują wsparcia w rozwijaniu samodzielności,

  • funkcjonują w spektrum autyzmu lub mają zespół Aspergera.

W swojej pracy wykorzystuję m.in.:

  • diagnozę funkcjonalną ręki,

  • terapię manualną,

  • masaż sensomotoryczny rąk,

  • ćwiczenia grafomotoryczne,

  • zabawy sensoryczne,

  • elementy terapii przez sztukę,

  • nowoczesne narzędzia terapeutyczne wspierające rozwój dziecka.

Moją misją jest wspieranie dzieci w odkrywaniu ich możliwości i budowanie wiary we własne siły – z uśmiechem, cierpliwością i zrozumieniem.

Kamila Nieściur

pomoc nauczyciela

Dlaczego my?

Warunki lokalowe

OBIEKT

Przyjazna i bezpieczna przestrzeń dla dzieci

Nasz lokal został zaprojektowany z myślą o najmłodszych — tak, aby każde dziecko czuło się tu swobodnie, bezpiecznie i radośnie. Wnętrze zostało urządzone w sposób sprzyjający zabawie, nauce i odpoczynkowi, dzięki czemu czas spędzony w naszej placówce jest przyjemny zarówno dla dzieci, jak i rodziców.

Obiekt powstał z przeznaczeniem na profesjonalne przedszkole. Spełnia wszystkie obowiązujące normy prawa budowlanego, a także wymagania przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne.

Budynek jest jednopoziomowy i w pełni bezpieczny – z ograniczonym dostępem osób trzecich. Wejście do placówki jest zabezpieczone systemem kontroli dostępu. Rodzice korzystają z indywidualnych kart, które umożliwiają wejście do środka, natomiast osoby postronne nie mają możliwości wejścia bez autoryzacji. Cały obiekt jest objęty monitoringiem.

W strefie wejściowej znajduje się wygodna szatnia. Każde dziecko ma tu swoje miejsce – wieszaczek i półkę na ubrania oraz osobiste rzeczy, co pomaga utrzymać porządek i uczy samodzielności już od najmłodszych lat.


OBIEKT

Przyjazna i bezpieczna przestrzeń dla dzieci

Nasz lokal został zaprojektowany z myślą o najmłodszych — tak, aby każde dziecko czuło się tu swobodnie, bezpiecznie i radośnie. Wnętrze zostało urządzone w sposób sprzyjający zabawie, nauce i odpoczynkowi, dzięki czemu czas spędzony w naszej placówce jest przyjemny zarówno dla dzieci, jak i rodziców.

Obiekt powstał z przeznaczeniem na profesjonalne przedszkole. Spełnia wszystkie obowiązujące normy prawa budowlanego, a także wymagania przeciwpożarowe i sanitarno-higieniczne.

Budynek jest jednopoziomowy i w pełni bezpieczny – z ograniczonym dostępem osób trzecich. Wejście do placówki jest zabezpieczone systemem kontroli dostępu. Rodzice korzystają z indywidualnych kart, które umożliwiają wejście do środka, natomiast osoby postronne nie mają możliwości wejścia bez autoryzacji. Cały obiekt jest objęty monitoringiem.

W strefie wejściowej znajduje się wygodna szatnia. Każde dziecko ma tu swoje miejsce – wieszaczek i półkę na ubrania oraz osobiste rzeczy, co pomaga utrzymać porządek i uczy samodzielności już od najmłodszych lat.

SALE

Komfortowe i bezpieczne sale zabaw

Nasza placówka dysponuje dwiema przestronnymi i nowoczesnymi salami zabaw – przeznaczonymi dla dwóch grup wiekowych: 3–4-latków oraz 5–6-latków. Każda sala została zaprojektowana z myślą o potrzebach rozwojowych dzieci i sprzyja zarówno nauce, jak i swobodnej zabawie.

Dbając o bezpieczeństwo, wszystkie grzejniki zostały odpowiednio zabezpieczone, co minimalizuje ryzyko urazów podczas zabawy. Meble, zabawki oraz wykładziny posiadają wymagane certyfikaty bezpieczeństwa i są dostosowane do potrzeb najmłodszych użytkowników.

Pomieszczenia są doskonale doświetlone naturalnym światłem dziennym, co tworzy przyjazną, ciepłą atmosferę. Dodatkowo, sale są klimatyzowane, dzięki czemu dzieci mogą cieszyć się komfortem niezależnie od pory roku.

Każdego dnia sale są dokładnie sprzątane i dezynfekowane przy użyciu parownicy, co gwarantuje utrzymanie najwyższych standardów higieny i spełnienie wszystkich wymogów sanitarnych.

Przestrzeń została wzbogacona o kąciki tematyczne, które wspierają rozwój wyobraźni i kreatywności — m.in. strefę konstrukcyjną, plastyczną i relaksacyjną. Kolorowe dekoracje, miękkie wykładziny i ergonomiczne mebelki tworzą środowisko, w którym dzieci czują się bezpiecznie, swobodnie i radośnie.

SALE

Komfortowe i bezpieczne sale zabaw

Nasza placówka dysponuje dwiema przestronnymi i nowoczesnymi salami zabaw – przeznaczonymi dla dwóch grup wiekowych: 3–4-latków oraz 5–6-latków. Każda sala została zaprojektowana z myślą o potrzebach rozwojowych dzieci i sprzyja zarówno nauce, jak i swobodnej zabawie.

Pomieszczenia są doskonale doświetlone naturalnym światłem dziennym, co tworzy przyjazną, ciepłą atmosferę. Dodatkowo, sale są klimatyzowane, dzięki czemu dzieci mogą cieszyć się komfortem niezależnie od pory roku.

Dbając o bezpieczeństwo, wszystkie grzejniki zostały odpowiednio zabezpieczone, co minimalizuje ryzyko urazów podczas zabawy. Meble, zabawki oraz wykładziny posiadają wymagane certyfikaty bezpieczeństwa i są dostosowane do potrzeb najmłodszych użytkowników.

Każdego dnia sale są dokładnie sprzątane i dezynfekowane przy użyciu parownicy, co gwarantuje utrzymanie najwyższych standardów higieny i spełnienie wszystkich wymogów sanitarnych.

Przestrzeń została wzbogacona o kąciki tematyczne, które wspierają rozwój wyobraźni i kreatywności — m.in. strefę konstrukcyjną, plastyczną i relaksacyjną. Kolorowe dekoracje, miękkie wykładziny i ergonomiczne mebelki tworzą środowisko, w którym dzieci czują się bezpiecznie, swobodnie i radośnie.

Temperatura wody regulowana jest przez termostat, co gwarantuje bezpieczeństwo i zapobiega ryzyku oparzeń. Wszystkie urządzenia sanitarne są dopasowane wysokością do wieku dzieci, by umożliwić im samodzielne korzystanie z łazienki.

Każde dziecko ma własną półeczkę na rzeczy osobiste oraz indywidualny ręczniczek, co pomaga zachować porządek i uczy dbania o higienę osobistą. W ciągu dnia dzieci regularnie myją rączki i ząbki, a nauczyciele i opiekunowie wspierają je w wyrabianiu zdrowych nawyków.

Łazienki są codziennie dokładnie sprzątane i dezynfekowane, a delikatne, kolorowe elementy wystroju sprawiają, że przestrzeń jest przyjazna i zachęca dzieci do samodzielności. Dzięki temu nauka higieny staje się naturalną częścią codziennych rytuałów.

ŁAZIENKI

Czystość, higiena i bezpieczeństwo

W naszej placówce znajdują się dwie oddzielne łazienki – dla dziewczynek i chłopców. Każda z nich została zaprojektowana z myślą o komforcie i bezpieczeństwie najmłodszych.

Jedna z łazienek wyposażona jest w brodzik z natryskiem, który umożliwia szybkie odświeżenie lub podmycie dziecka w razie potrzeby – w komfortowych i higienicznych warunkach.

ŁAZIENKI

Czystość, higiena i bezpieczeństwo

W naszej placówce znajdują się dwie oddzielne łazienki – dla dziewczynek i chłopców. Każda z nich została zaprojektowana z myślą o komforcie i bezpieczeństwie najmłodszych.

Jedna z łazienek wyposażona jest w brodzik z natryskiem, który umożliwia szybkie odświeżenie lub podmycie dziecka w razie potrzeby – w komfortowych i higienicznych warunkach.

Temperatura wody regulowana jest przez termostat, co gwarantuje bezpieczeństwo i zapobiega ryzyku oparzeń. Wszystkie urządzenia sanitarne są dopasowane wysokością do wieku dzieci, by umożliwić im samodzielne korzystanie z łazienki.

Każde dziecko ma własną półeczkę na rzeczy osobiste oraz indywidualny ręczniczek, co pomaga zachować porządek i uczy dbania o higienę osobistą. W ciągu dnia dzieci regularnie myją rączki i ząbki, a nauczyciele i opiekunowie wspierają je w wyrabianiu zdrowych nawyków.

Łazienki są codziennie dokładnie sprzątane i dezynfekowane, a delikatne, kolorowe elementy wystroju sprawiają, że przestrzeń jest przyjazna i zachęca dzieci do samodzielności. Dzięki temu nauka higieny staje się naturalną częścią codziennych rytuałów.

KUCHNIA

Bezpieczne i higieniczne zaplecze kuchenne

Choć posiłki dla naszych podopiecznych są dostarczane w formie cateringu przez sprawdzoną, certyfikowaną firmę, nasza placówka dysponuje własnym, w pełni wyposażonym zapleczem kuchennym. Znajduje się w nim wydzielona zmywalnia oraz rozdzielnia posiłków, które umożliwiają bezpieczne i higieniczne serwowanie dań dzieciom.

Pomimo że posiłki nie są przygotowywane na miejscu, nasze zaplecze kuchenne spełnia wszystkie wymogi systemu HACCP i jest zgodne z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Dokładnie przestrzegamy zasad higieny oraz bezpieczeństwa żywności, aby zapewnić dzieciom najwyższą jakość i świeżość każdego posiłku.

 

Dodatkowo, cały personel posiada aktualne szkolenia z zakresu higieny i bezpieczeństwa żywienia, a pomieszczenia są codziennie czyszczone i dezynfekowane.

Wydawane posiłki są dostosowane do potrzeb żywieniowych dzieci w wieku przedszkolnym, a w razie potrzeby możliwe jest również przygotowanie posiłków dla dzieci z alergiami lub specjalnymi dietami.

Dbamy, aby pora posiłku była nie tylko chwilą na zjedzenie, ale także okazją do nauki samodzielności, kultury przy stole i zdrowych nawyków żywieniowych.

Gabinet terapeutyczny

Gabinet terapeutyczny – miejsce wspierania rozwoju

W naszej placówce znajduje się specjalistyczny gabinet terapeutyczny, w którym prowadzone są indywidualne zajęcia wspierające rozwój dzieci. To przestrzeń stworzona z myślą o komforcie, bezpieczeństwie i skuteczności terapii.

Pomieszczenie zostało wyposażone w nowoczesne pomoce terapeutyczne, m.in. drabinkę gimnastyczną, duże lustra oraz belkę LED wykorzystywaną podczas zajęć sensorycznych ze światłem. Takie rozwiązania pozwalają stymulować rozwój motoryczny, koordynację, zmysły i koncentrację w atrakcyjny dla dzieci sposób.

Dzięki temu, że zajęcia odbywają się w oddzielnym, wyciszonym pomieszczeniu, każde dziecko może w pełni skupić się na ćwiczeniach, a terapeuta dostosowuje tempo i formę pracy do jego indywidualnych możliwości.

Gabinet jest miejscem, w którym dzieci pokonują trudności, rozwijają swoje umiejętności i budują pewność siebie, a wszystko to w przyjaznej, bezpiecznej i inspirującej atmosferze.

W gabinecie odbywają się m.in. zajęcia logopedyczne, zajęcia rewalidacyjne, terapia integracji sensorycznej (SI), terapia ręki oraz inne formy wsparcia dostosowane do potrzeb każdego dziecka. Dzięki pracy wykwalifikowanych specjalistów, zajęcia przebiegają w atmosferze zaufania, zrozumienia i pozytywnego nastawienia.

KUCHNIA

Bezpieczne i higieniczne zaplecze kuchenne

Choć posiłki dla naszych podopiecznych są dostarczane w formie cateringu przez sprawdzoną, certyfikowaną firmę, nasza placówka dysponuje własnym, w pełni wyposażonym zapleczem kuchennym. Znajduje się w nim wydzielona zmywalnia oraz rozdzielnia posiłków, które umożliwiają bezpieczne i higieniczne serwowanie dań dzieciom.

Pomimo że posiłki nie są przygotowywane na miejscu, nasze zaplecze kuchenne spełnia wszystkie wymogi systemu HACCP i jest zgodne z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Dokładnie przestrzegamy zasad higieny oraz bezpieczeństwa żywności, aby zapewnić dzieciom najwyższą jakość i świeżość każdego posiłku.

Dodatkowo, cały personel posiada aktualne szkolenia z zakresu higieny i bezpieczeństwa żywienia, a pomieszczenia są codziennie czyszczone i dezynfekowane.

Wydawane posiłki są dostosowane do potrzeb żywieniowych dzieci w wieku przedszkolnym, a w razie potrzeby możliwe jest również przygotowanie posiłków dla dzieci z alergiami lub specjalnymi dietami.

Dbamy, aby pora posiłku była nie tylko chwilą na zjedzenie, ale także okazją do nauki samodzielności, kultury przy stole i zdrowych nawyków żywieniowych.

GABINET TERAPEUTYCZNY

Gabinet terapeutyczny – miejsce wspierania rozwoju

W naszej placówce znajduje się specjalistyczny gabinet terapeutyczny, w którym prowadzone są indywidualne zajęcia wspierające rozwój dzieci. To przestrzeń stworzona z myślą o komforcie, bezpieczeństwie i skuteczności terapii.

W gabinecie odbywają się m.in. zajęcia logopedyczne, zajęcia rewalidacyjne, terapia integracji sensorycznej (SI), terapia ręki oraz inne formy wsparcia dostosowane do potrzeb każdego dziecka. Dzięki pracy wykwalifikowanych specjalistów, zajęcia przebiegają w atmosferze zaufania, zrozumienia i pozytywnego nastawienia.

Pomieszczenie zostało wyposażone w nowoczesne pomoce terapeutyczne, m.in. drabinkę gimnastyczną, duże lustra oraz belkę LED wykorzystywaną podczas zajęć sensorycznych ze światłem. Takie rozwiązania pozwalają stymulować rozwój motoryczny, koordynację, zmysły i koncentrację w atrakcyjny dla dzieci sposób.

Dzięki temu, że zajęcia odbywają się w oddzielnym, wyciszonym pomieszczeniu, każde dziecko może w pełni skupić się na ćwiczeniach, a terapeuta dostosowuje tempo i formę pracy do jego indywidualnych możliwości.

Gabinet jest miejscem, w którym dzieci pokonują trudności, rozwijają swoje umiejętności i budują pewność siebie, a wszystko to w przyjaznej, bezpiecznej i inspirującej atmosferze.

W naszym przedszkolu duży nacisk kładziemy na przejrzystość informacji i rozwój dzieci poprzez codzienne obserwowanie świata wokół nich. Dlatego w różnych częściach placówki umieszczone zostały tablice informacyjne i edukacyjne, które pełnią zarówno funkcję praktyczną, jak i estetyczną.

Na tablicach dla rodziców znajdują się bieżące ogłoszenia, jadłospis, harmonogram zajęć oraz ważne informacje dotyczące funkcjonowania przedszkola. Dzięki temu rodzice mają zawsze łatwy dostęp do aktualnych wiadomości i mogą na bieżąco śledzić życie placówki.

W salach dziecięcych umieszczone są kolorowe tablice dydaktyczne i tematyczne, które wspierają naukę poprzez zabawę – pomagają w poznawaniu kolorów, liter, cyfr, pór roku czy zasad bezpieczeństwa.

TABLICE

Znajdują się tu również tablice z pracami plastycznymi dzieci, które stanowią piękną dekorację i budują poczucie dumy oraz motywację do twórczej aktywności.

Dodatkowo w strefach wspólnych można znaleźć tablice z zasadami przedszkolaka, kalendarzem pogody i dni tygodnia, co sprzyja rozwijaniu samodzielności oraz orientacji w czasie.

Całość tworzy ciepłą, inspirującą przestrzeń, w której dzieci uczą się, rozwijają i czują się częścią swojej przedszkolnej społeczności.

 

TABLICE

W naszym przedszkolu duży nacisk kładziemy na przejrzystość informacji i rozwój dzieci poprzez codzienne obserwowanie świata wokół nich. Dlatego w różnych częściach placówki umieszczone zostały tablice informacyjne i edukacyjne, które pełnią zarówno funkcję praktyczną, jak i estetyczną.

Na tablicach dla rodziców znajdują się bieżące ogłoszenia, jadłospis, harmonogram zajęć oraz ważne informacje dotyczące funkcjonowania przedszkola. Dzięki temu rodzice mają zawsze łatwy dostęp do aktualnych wiadomości i mogą na bieżąco śledzić życie placówki.

Znajdują się tu również tablice z pracami plastycznymi dzieci, które stanowią piękną dekorację i budują poczucie dumy oraz motywację do twórczej aktywności.

Dodatkowo w strefach wspólnych można znaleźć tablice z zasadami przedszkolaka, kalendarzem pogody i dni tygodnia, co sprzyja rozwijaniu samodzielności oraz orientacji w czasie.

Całość tworzy ciepłą, inspirującą przestrzeń, w której dzieci uczą się, rozwijają i czują się częścią swojej przedszkolnej społeczności.

W salach dziecięcych umieszczone są kolorowe tablice dydaktyczne i tematyczne, które wspierają naukę poprzez zabawę – pomagają w poznawaniu kolorów, liter, cyfr, pór roku czy zasad bezpieczeństwa.

Plan dnia

7:00 – 8:00

8:00 – 8:30

8:30 – 9:00

9:00 – 12:00

12:00 – 12:10

12:10 – 13:00

13:00 – 14:00

14:00 – 14:10

14:10 – 14:20

14:20 – 15:30

15:30 – 17:00

Przywitanie dzieci w Przedszkolu. Zabawy dowolne – realizacja pomysłów przedszkolaków

Przygotowanie do śniadania. Porządkowanie Sali, poranna toaleta

Śniadanie

Realizacja podstawy programowej, zabawy ruchowe, twórcze z całą grupą, zajęcia z psychologiem, logopedą, j.angielski, rytmika, tańce przedszkoliada, religia. Realizacja zajęć na świeżym powietrzu.

Toaleta przedobiedna

Obiad. Prawidłowe posługiwanie się sztućcami. Kulturalne zachowanie przy stole. Szczotkowanie zębów przez dzieci po posiłku. 

Indywidualne wspieranie uzdolnień dziecka.

Przygotowanie do podwieczorku, mycie rąk.

Podwieczorek

Ćwiczenia indywidualne lub w małych zespołach dostosowanie do możliwości dzieci pod kierunkiem nauczyciela.

Zabawy inspirowane przez dzieci. Gry edukacyjne. Porządkowanie Sali. Pożegnanie z dziećmi.

7:00 – 8:00

Przywitanie dzieci w Przedszkolu. Zabawy dowolne – realizacja pomysłów przedszkolaków

8:00 – 8:30

Przygotowanie do śniadania. Porządkowanie Sali, poranna toaleta

8:30 – 9:00

Śniadanie

9:00 – 12:00

Realizacja podstawy programowej, zabawy ruchowe, twórcze z całą grupą, zajęcia z psychologiem, logopedą, j.angielski, rytmika, tańce przedszkoliada, religia.

12:00 – 12:10

Toaleta przedobiedna

12:10 – 13:00

Obiad. Prawidłowe posługiwanie się sztućcami. Kulturalne zachowanie przy stole.

13:00 – 14:00

Indywidualne wspieranie uzdolnień dziecka.

14:00 – 14:10

Przygotowanie do podwieczorku, mycie rąk.

14:10 – 14:20

Podwieczorek

14:20 – 15:30

Ćwiczenia indywidualne lub w małych zespołach dostosowanie do możliwości dzieci pod kierunkiem nauczyciela.

15:30 – 17:00

Zabawy inspirowane przez dzieci. Gry edukacyjne. Porządkowanie Sali. Pożegnanie z dziećmi.

Zajęcia dodatkowe

pragniemy, żeby język angielski dla naszych przedszkolaków stał się naturalną formą porozumiewania. Po przez zabawę uczymy się słówek i zwrotów z życia codziennego. Poznajemy kulturę i tradycje krajów anglojęzycznych. Przedstawiamy zabawy, które inspirują też maluchy w innych krajach. Uczymy się nowych piosenek i wyliczanek, przy których bawią się dzieci w innych kulturach. Dzięki temu pozwalamy naszym przedszkolakom od najmłodszych lat poznać nowy język! Dla dzieci to nie jest język obcy- dla nich to kolejna podróż w nowe, interesujące i ciekawe miejsca. Zajęcia te odbywają 3 razy w tygodniu.

Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego. Rozwijają również wyobraźnię dziecka, wzbogacają jego słownictwo i poprawiają wymowę. Treść piosenek poszerza jego wiedzę o świecie. Nauka tekstu to także ćwiczenie pamięci oraz praca nad utrzymywaniem koncentracji i uwagi. Zajęcia prowadzone są przy użyciu takich instrumentów jak: akordeon, keyboard, gitara, bębenki, dzwoneczki.

Musical Babies to prowadzona od 2003 roku efektywna metoda nauki języka angielskiego od 6 miesiąca życia poprzez piosenki, rymowanki, muzykę klasyczną, ruch, oraz wykorzystanie wszystkich zmysłów. Ponieważ język poznany muzycznie i „całym ciałem” jest niewymazywalny z pamięci!

Zajęcia z Zumby to dla przedszkolaków wspaniały czas relaksu, rozrywki i fitnessu. Podczas takich zajęć dzieci uczą się nie tylko tańca, ale i koordynacji, równowagi. Zumba promuje zdrowy styl życia u dzieci oraz wyrabia umiejętności: odpowiedzialność, zaufanie, oraz umiejętność ważna w życiu – pracy zespołowej.

 

Robotyka i programowanie z Genibotem to wyjątkowe zajęcia, które wprowadzają dzieci w świat nowoczesnych technologii poprzez zabawę i praktyczne działanie. Podczas zajęć przedszkolaki poznają podstawy kodowania i logicznego myślenia, ucząc się sterować sympatycznym robotem Genibotem – edukacyjnym robotem stworzonym specjalnie dla najmłodszych.

Dzieci programują ruchy robota za pomocą kolorowych kart lub prostych komend, rozwijając przy tym spostrzegawczość, koncentrację i umiejętność współpracy w grupie. Zajęcia dostarczają mnóstwo radości, a jednocześnie wspierają rozwój kompetencji przyszłości – kreatywności, myślenia przyczynowo-skutkowego i samodzielnego rozwiązywania problemów.

Terapia Integracji Sensorycznej (SI) to zajęcia, które pomagają dzieciom lepiej odbierać, przetwarzać i reagować na bodźce z otoczenia. W specjalnie wyposażonej sali, przy użyciu sprzętów takich jak drabinki, huśtawki, platformy czy belki świetlne, dzieci uczestniczą w zabawach wspierających rozwój motoryczny, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.

Zajęcia prowadzone są w formie atrakcyjnych ćwiczeń i gier ruchowych, które sprawiają, że terapia staje się dla dziecka radością i przygodą. Regularne uczestnictwo w terapii SI poprawia samoregulację, koordynację ruchową i pewność siebie, a także pozytywnie wpływa na funkcjonowanie w grupie i codzienne aktywności przedszkolne.

są to zajęcia ruchowo-sportowe. Zajęcia są prowadzone przez zewnętrznego instruktora (www.przedszkoliada.pl). Na tych zajęciach dzieci mają pierwszy kontakt z wychowaniem fizycznym zarówno w ujęciu zabawy, zajęć sportowych. Zajęcia w głównej mierze oparte są o takie dyscypliny sportu jak piłka nożna, siatkówka, piłka ręczna, koszykówka. Dzięki niniejszym zajęciom dzieci mają możliwość zapoznania się z zasadami zdrowej rywalizacji, współpracy zespołowej oraz znaczenia sportu w życiu codziennym.   Zajęcia te odbywają raz w tygodniu.

grupowe/indywidualne) – grupowe zajęcia logopedyczne skierowane są do naszych wszystkich przedszkolaków. Podczas takich zabaw ćwiczą swój aparat artykulacyjny czyli język, wargi, żuchwę, podniebienie miękkie, biorą udział w zabawach dźwiękonaśladowczych, ćwiczą i doskonalą swój słuch zarówno fizyczny jak i fonematyczny, wykonują ćwiczenia oddechowe, wzbogacają swój słownik zarówno bierny jak i czynny. W przypadku dodatkowych problemów prowadzone są zajęcia dodatkowe indywidualne. Zajęcia grupowe odbywają się raz w miesiącu, zajęcia indywidualne prowadzone są dla poszczególnych osób raz w tygodniu.

na niniejsze zajęcia zapraszamy teatrzyki z widowiskami dla najmłodszych, organizujemy zajęcia z osobami z różnych ciekawych zawodów, zapraszamy muzyków, prowadzimy zajęcia ze zwierzątkami, organizujemy seanse kinowe – bajkowe, warsztaty artystyczne i wiele innych. Zajęcia odbywają się cyklicznie.

Program Klub Młodego Odkrywcy to zajęcia edukacyjne,  dla dzieci polegające na wspólnym, osobistym poznawaniu świata nauki przez doświadczanie. Dzieci mogą wspólnie eksperymentować pod okiem Opiekuna. Dzięki temu zdobywają samodzielnie wiedzę. 

Cross Kids to dynamiczne zajęcia ruchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym, które łączą elementy gimnastyki, torów przeszkód i zabaw sprawnościowych. Celem zajęć jest rozwój koordynacji, siły, równowagi i ogólnej sprawności fizycznej poprzez ruch i dobrą zabawę. Ćwiczenia są dostosowane do wieku i możliwości dzieci, a prowadzone w formie gier i wyzwań uczą współpracy, wytrwałości i wiary we własne możliwości.

TUS – Trening Umiejętności Społecznych to zajęcia, podczas których dzieci uczą się, jak lepiej rozumieć siebie i innych, współpracować w grupie oraz radzić sobie w różnych sytuacjach społecznych. Poprzez zabawy, scenki i ćwiczenia przedszkolaki rozwijają empatię, komunikację, umiejętność dzielenia się i rozwiązywania konfliktów. Zajęcia prowadzone są w ciepłej, bezpiecznej atmosferze i pomagają dzieciom budować pewność siebie oraz pozytywne relacje z rówieśnikami.

 

Zajęcia rewalidacyjne mają na celu wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka oraz pomoc w pokonywaniu trudności poznawczych, emocjonalnych czy ruchowych. Program zajęć dostosowany jest do możliwości i potrzeb każdego przedszkolaka, tak aby wzmacniać jego mocne strony i rozwijać obszary wymagające wsparcia.

Podczas zajęć dzieci uczą się koncentracji, pamięci, komunikacji i samodzielności, a wszystko odbywa się w spokojnej, przyjaznej atmosferze. Nasi specjaliści stosują różnorodne metody i pomoce terapeutyczne, dzięki czemu każde dziecko może rozwijać się we własnym tempie i z poczuciem sukcesu.

Opinie

Imie i nazwisko
“Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego.”
Imie i nazwisko
“Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego.”
Imie i nazwisko
“Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego.”